Hur kan jag avboka en beställning?

Du har möjlighet att avboka din beställning inom 1 timme direkt via din bekräftelsemejl. Om avbokningen sker efter 60 minuter, skicka ett e-postmeddelande till support@soft-skin.de så hjälper vi dig att hitta en alternativ lösning.

Jag har av misstag avbokat min beställning, kan jag återuppta den?

Om du har avbokat din beställning och vill ha den ändå, vänligen gör en ny beställning vid kassan. Skicka ett e-postmeddelande till support@soft-skin.de om du har några frågor – vi hjälper gärna till.

Jag har avbokat min beställning men är osäker på om den har genomförts. Kan ni bekräfta om den har avbokats?

Om du har avbokat din beställning via länken i din beställningsbekräftelse, kommer du att få ett nytt e-postmeddelande när beställningen har avbokats. Om du inte har fått en bekräftelse på avbokningen via e-post, vänligen meddela oss på support@soft-skin.de (inkludera din ursprungliga #SS-beställningsnummer), så undersöker vi det.

Jag ser inte alternativet för självavbokning! Hur kan jag avboka min beställning?

Om din beställning inkluderar ett presentkort, vänligen skicka ett e-postmeddelande till support@soft-skin.de så snart som möjligt (ange beställningsnummer och din önskan att avboka eller ändra), så hjälper vi dig.